הדפסת אלבום תמונות- איך עושים זאת בצורה הטובה ביותר ואיפה הכי כדאי?

אלבומי תמונות היום עברו לעולם הדיגיטל, כבר לא מה שהיה בעבר. הדפסת אלבום תמונות כבר לא האופציה הראשונה אבל האם דווקא בגלל זה כדאי להדפיס? דווקא כשהכל דיגיטלי? ואיך בונים אלבום תמונות דיגיטלי וגם מודפס? מדריך

כדי להכין אלבום תמונות מוצלח בין אם מודפס ישנם כמה דברים אנחנו צריכים לעשות ודרושה מעט עבודה וחשיבה יצירתית. אז אם אתם אנשים שרואים את עצמכם עם יכולות יצירתיות אתם תוכלו ליצור את האלבום המושלם.

הדפסת אלבום תמונות הוא השלב האחרון, השלב הראשון הוא לאסוף המון תמונות, בערך כפול ממה שאנחנו יכולים ורוצים להכניס לאלבום ולהתבונן ולמיין אותן אחת אחת. חשוב שנשקיע זמן בשלב הזה שהרי בשביל התמונות האלבום נוצר והן הפריט הכי חשוב באלבום.

לאחר שמיינו את התמונות ובחרנו את אלו שייצגו את פנים וחוץ האלבום הגיע הזמן לחשוב על העיצוב, בין אם שמנו לב ובין אם לא כאשר עברנו על כל התמנות עברנו תהליך כלשהו, תהליך שמעורבב עם נוסטלגיה וגעגועים תהליך שבו חזרנו וכל זמן ותקופה שבא צולמה כל תמונה. כל התמונות יחד יצרו בתוכנו תחושה מסוימת, התחושה הזו היא התחושה שהאלבום יתן לכל מי שיסתכל בו והתחושה הזו צריכה לעצב את האלבום.

מה זה אומר בעצם?
אלבום תמונות טוב ייצג בדיוק את מהשיש בתוכו. העיצוב החיצוני והפנימי שלו צריך להיות בהתאם לתוכן, לגומא: אלבום חתונה ייצג בעיצוב שלו התחלה חדשה, משהו טהור, קדוש אפילו, בדיוק כמו מה שמייצג מוסד הנישואין, וכל זה בהתאמה כמובן לאנשים שהתחתנו. האלבום צריך להיות מעוצב גם על פי האווירה הכללית וגם על פי האנשים שבתוכו.

התשובה הזו היא לא הכי ברורה, ויש לחשוב ולהצליח לבטא את התחושות שהאלבום נותן לנו בעזרת הכלים שיש לנו. במקרה שלנו, של הדפסת אלבום תמונות נכנסים לאתר ומספר העיצובים, התבניות והכלים הוא עצום. האפשרויות והשילובים הם אינסופיים ואפשר להוציא כל אלבום בצורה הכי יפה, מתאימה ושלמה שיכולה להיות. כל שנותן לנו לעשות הוא להכנס לאתר שמאפשר הדפסת אלבום תמונות ולהתחיל להשתולל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top