אלבומים מעוצבים- איך מרכיבים אלבום מעוצב שיעיף לחברים שלכם את הראש

אז החלטתם להכין אלבום תמונות מעוצב והיום הדרך הכי טובה לעשות את זה היא דרך האינטרנט, ישנם המון אתרים שמציעים את השירות הבא: הכנת אלבומים מעוצבים דרך אתר אינטרנט בצורה פשוטה ונוחה מאוד ולאחר מכן האלבום ישלח עד הבית. היתרונות הם שהיום רוב התמונות דיגיטליות ואפשר בלי מאמץ לבחור תמונות דרך המחשב, הפלאפון ואפילו דרך הענן. היתרון השני הוא בעיצוב האלבום, לאלבומים מעוצבים ישנם אין ספור עיצובים וזה כיף גדול לקבוע בדיוק איך יראה האלבום שלנו בדרך שהכי תתאים לנו ולתמונות שבתוכו.

איך זה עובד?
בשלב הראשון בוחרים את התמונות שאנחנו רוצים שיהיו באלבום ולאחר מכן מעלים אותם לאתר, בשלב השני בוחרים את העיצוב של האלבום שעליו נדבר עוד רגע, ומסדרים את התמונות בסדר שנרצה. בשלב השלישי האלבום ישלח אליכם הביתה וזה הכל.

איך נעצב את האלבום בצורה הטובה ביותר?
הסוד הוא בתוכן, אסור לנו לשכח שאלבום תמונות הוא קודם כל התמונות, לכן, העיצוב חייב להיות קשור באופן ישיר או עקיף לתמונות שבתוכו, הכי הם בעצם האלבום והם חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלו. מה זה אומר? כאשר אנחנו בוחרים את התמונות לאלבום מעוצב, אז כל אדם יודע איך העיצוב של האלבום צריך להראות, אבל יש יותר מדי הסחות דעת ודעות קדומות שמשבשות את דעתנו. לכן הדרך הטובה ביותר להבין מה הוא העיצוב בשבילנו היא לנסות להתנתק מהעולם החיצון ולהתרכז באופן מוחלט בבחירת התמונות וסידורן תוך כדי המחשבות על אלבומים מעוצבים ועיצוב האלבום שלנו יעלו מעצמן וכשנסיים את התהליך הזה אנחנו נדע בדיוק איזה אלבום אנחנו רוצים.

אם גם לאחר מכן יש לנו התלבטויות אז אפשר להתאים את העיצוב לתמונות באופן ישיר, לדוגמא: תמונות של זוגיות ושל אהבה יכולות להיות באלבום מעוצב בצבעים אדומים ולבנים, או אם זה אלבום של יומולדת, בצבעים צבעוניים וחגיגיים, אם האלבום הוא של חתונה אז צבעים לבנים שמשדרים התחלות חדשות ואושר וכן הלאה…אך לא תמיד חייבים להתאים את התמונות לאירוע או לסביבה שבא הן צולמו אפשר להתאים את התמונות לאדם שנמצא בהם, או בדרך השלישית ואולי הכי טובה לנסות ולהתאים את האלבום מעוצב גם לאדם וגם לסביבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top