אלבום בעיצוב אישי- המתנה המושלמת לבן הזוג

כולנו מכירים את האלבומים בעיצוב אישי שיש היום באינטרנט, אך לא כולם יודעים איך זה בדיוק עובד, ולמה בכלל לעשות את זה?

אלבומים בעיצוב אישי זה הטרנד החם של הקיץ, יותר ויותר אנשים מעצבים לעצמם ולקרובים שלהם אלבומים בעיצוב אישי והכל קורא און ליין. המשיכה היא ברורה, בעידן של הפיסבוק והסנאפצ'ט הכל חולף ברגע, כל רגע שאנחנו נוצרים בתמונה נשכח אחרי כמה דק' ורוב הסיכויים שלא נראה את התמונה חוץ מכמה פעמים בודדות. כל הרעיון בתמונות, הוא שנוכל להסתכל בהם עוד כמה שנים ולהיזכר, והיום? המטרה העיקרית היא להראות את התמונה לכמה שיותר אנשים ופה זה נגמר, שתעלם, כבר תבוא תמונה חדשה. אז הסיבה היא ברורה, למה יותר אנשים נמשכים לכיוון של אלבום בעיצוב אישי, זו הדרך היחידה היום לשמר את התמונות, לתת להם את המקום הראוי להם ולקבל את האופציה לחזור ולהסתכל בתמונות שבאמת חשובות לנו שמזכירות לנו רגעים שהיה לנו חשוב לנצור.

איך זה עובד?
לא חסרים אתרים שמציעים את השירות של אלבום בעיצוב אישי, והיום זה קל מתמיד. לאחר שבוחרים את התמונות שאנו רוצים להכניס לאלבום, עדיף לסדר אותם בתיקיה אך לא חייב, אפשר לבחור אותם גם מהטלפון הנייד, מהמחשב או מהענן. בוחרים עיצוב לאלבום ופשוט מסדרים את התמונות לפי הסדר שאנחנו רוצים. אפשרויות העיצוב רבות והשיטה היא כזו: בוחרים תבנית לעיצוב מבין שלל התבניות, לאחר מכן משנים, צובעים את האלבום בצבעים שאנחנו אוהבים, וזהו האלבום מוכן.

לגבי עיצוב האלבום, הרבה שואלים את עצמם איך הכי כדאי לעצב, באיזה צבעים לבחור, באיזה תבניות הכי מתאים לבחור. בתכלס? זה הכל תלוי בתמונות שהכנסנו לאלבום, רוב האנשים בוחרים עיצוב רק על פי מה שהם חושבים שיפה ולא תמיד מתחשים בתוכן האלבום. אך הדרך הנכונה היא לחשוב מה הכי יתאים לתמונות שבאלבום. אם האלבום הוא אלבום של חתונה לדוגמא אז אופציה טובה תהיה לבחור צבעים לבנים ואדומים שישדרו חתונה ואהבה, אם האלבום הוא של יום כיף בבריכה אז צבעים של קיץ ומים יתאימו יותר וכן הלאה.. כך תצרו את האלבום המושלם. בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top