לנצור את הרגע -הדפסת ספר תמונות

הרגע הגדול הגיע וההתרגשות היא רבה. ילדתי את הבן הראשון שלי, בני בכורי ואין עוד הרגשה שמשתווה לאהבה הזאת לתינוק קטן מקסים שלי, פרי בטני.

את כל הזמן הזה שאני מבלה עם הרך הנולד אני מצלמת. כל רגע הוא מיוחד עבורי ועבורו, וכל דבר חדש אני רוצה להנציח. בכל יום עולם חדש ניגלה לי ולתינוק שלי ואני כל כך רוצה לזכור את כל אותם הרגעים המיוחדים האלה גם בעוד שנים רבות.

המצלמה שלי תמיד לצדי ואני מנציחה בה כל רגע חדש. את החיוכים הראשונ ים שלו, את התינוק שלי ישן, יונק, שוכב על הבטן, משחק בצעצוע , מושיט אלי יד ועוד רגעים יפים ומרגשים של הפעם הרשאונה.

שלושה חודשים של חופשת הלידה שלי עוברים מהר מדי וכל יום הוא כמו שנה שלמה, גדושה באירועים קטנים מיוחדים וחשובים לי מאוד.

את כולם הנצחתי בתמונות ולפני שאשוב לעבודה וחופשת הלידה שלי תסתיים אני מחליטה להשתמש בכל אותן התמונות שצילמתי להדפסת ספר תמונות, שיהיה ספר תמונות של החודשים הראשונות של התינוק שלי ושימצה את כל אותם הרגעים היפים והראשוניים כל כך בחייו.

החלטתי שהדפסת ספר תמונות, תהיה משימה שאבצע לפני חזרתי לעבודה בתום חופשת הלידה, וכבר התחלתי בביצוע המשימה ומיון התמונות.

כל כך הרבה תמונות צילמתי ואני בוחרת וממינת אותן לפי סדר כרונולוגי ולפי סדר חשיבות.

הדפסת ספר תמונות היא משימה חשובה עבורי, ואניט מקפידה כי המזכרת הזו שתישאר במשפחתנו לנצח  תהיה ערוכה בקפידה.

כיום קל מאוד לעשות הדפסת ספר תמונות לבד. כל שצריך לעשות הוא למיין תמונו ולבחור אותן, להוריד את התוכנה היעודית של אלבום התמונות להדפסת ספר תמונות וגרור את התמונות מהתיקיות שמיינתי לכל דף באלבום.

לאחר שביצעתי את הפעולה הפשוטה הזאת, נותר השלב החביב עלי מכל והוא עיצוב האלבום לפני הדפסת ספר תמונות.

תוכנת העיצוב פשוטה וקלה למשתמש וניתן לבחור צבעים ודוגמאות שונות לעיצוב הדפים באלבום.

אני משתמשת בכל אותן האפשרויות ונהנית מכל רגע, ההנאה היא כפולה עבורי, נהנית להסתכל בתמונות של התינוק שלי מרגע הלידה ועד היום וגם נהנית לעצב את הדפים באלבום.

כשהמשימה הושלמה נותר רק דבר אחרון לעשות לפני הדפסת ספר תמונות והוא לשלוח את האלבום להדפסה. כעת נותר רק להמתין ולקבל את האלבום המוכן ולהנות מהמזכרת הנפלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top