ספר תמונות אישי לילדים – מה אפשר להכניס בו

אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם מתנה אישית מיוחדת, מתנה אשר תתאים להם בצורה הטובה ביותר והם יהנו ממנה מאוד, ספר תמונות אישי יכול להיות מושלם עבורכם, בין אם אלו ילדים שאוהבים ספרים, ובין אם לא.

כמובן, לפני שאתם מתיישבים מול המחשב בכדי להכין ספר תמונות אישי לילדים שלכם, כדאי שתבנו את הרעיון סביבו אתם רוצים ליצור את הספר. ואם אין לכם רעיון כזה, אנחנו כאן כדי לעזור. קראו את המאמר עד תומו ותקבלו כמה רעיונות יצירתיים במיוחד ליצירה של ספר תמונות אישי לילדים שהם יהנו ממנו בצורה הטובה ביותר.

יצירת סיפור אישי מהתמונות של הילדים

דרך אחת בה אתם יכולים ליצור ספר תמונות עבור הילדים שלכם הינה יצירת סיפור אישי מתוך התמונות שלהם. אתם יכולים לשלב תמונות מביקורים שלכם במקומות שונים ולבנות סיפור על ילד שמטייל בכל העולם, אתם יכולים לכתוב סיפור קצר על כל תמונה או אפילו להמציא סיפור בדיוני משלכם ורק לשלב בו את התמונות של הילד בתור הגיבור של הסיפור. כל דבר כזה יהפוך את הקריאה של הספר להרבה יותר מהנה עבור הילד, ופתאום תראו אותו עוזב את מסך הטלוויזיה או הסמארטפון שלכם ומעדיף לקרוא מהספר.

שילוב תמונות של הילד בסיפור שהוא אוהב

אם יש סיפור שהילד שלכם מאוד אוהב, תוכלו לשלב את התמונות שלו וליצור ספר תמונות חדש בו מופיע הסיפור האהוב על הילד, כאשר הוא הגיבור של הסיפור. זה יכול להיות כל סיפור שהילד שלכם מכיר ואוהב – האריה שאהב תות, מיץ פטל או כל סיפור אחר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכניס את הטקסט של הסיפור לספר שאתם מכינים ולערוך את התמונות כך שיתאימו לתמונות המקוריות של הסיפור.

לאחר ההדפסה תוכלו להעניק לילד מתנה אישית מיוחדת ומרשימה מאוד. מתנה שניכרת בה ההשקעה הרבה שלכם ומתנה שהילד יהנה ממנה ויזכור אותה למשך זמן רב מאוד, לא כמו מתנות אחרות שמוצאות את עצמן בפח האשפה בתוך זמן קצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top