כך תעצבו לוח שנה עם המון סטייל

לקיר או לעיטור השולחן, לסימון תאריך ספציפי או כדי להישאר עם אצבע על הדופק. לוח שנה עם תמונות אישיות הוא פתרון מושלם, ועם לוח שנה מעוצב של אלבומי תהליך ההכנה פשוט מתמיד

בתקופות העמוסות ביותר וגם בזמנים של מנוחה מוחלטת, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעלם מלוח השנה. בין אם אנחנו מחכים לאירוע מיוחד או פשוט רוצים לנווט את דרכנו בשגרה היומיומית. הוא מנחה אותנו לימים משמחים וגם לסידורים דחופים, ולכן אפילו בזמנים שבהם רבים מאיתנו עוברים ליומנים דיגיטליים – קשה לוותר עליו בנוף שלנו. אצל חלקנו הוא ניצב על השולחן ואצל אחרים הוא תלוי על הקיר, אבל תמיד-תמיד חשוב לנו שהוא יהיה מול העיניים. 

בדיוק בגלל זה, אם עד היום התפשרתם על לוח שנה פרסומי או השתמשתם בלוח השנה הפשוט שחילקו לכם בעבודה, אין ספק שהגיע הזמן להתחדש. כי כשמדובר בפריט שאנחנו מביטים בו מדי יום, לא כדאי לבחור במשהו אישי יותר? החדשות הטובות הן שגם אם אתם לא מעצבים מקצועיים, תוכלו לצאת עם תוצאה מושלמת. כזו שנראית ממש כאילו עברה תחת ידיים של גרפיקאי, והכול בעזרת לוח שנה מעוצב של אלבומי.

לוח שנה מעוצב
בואו ליצור לוח שנה אישי שהזמן יעבור עם חיוך

מעצבים את החודשים הבאים בדיוק איך שבא לכם

גם הסמארטפון שלכם עמוס בתמונות שאף פעם לא זוכות לפוקוס שמגיע להן? הגיע הזמן לשנות את המצב. לוח השנה הוא הזדמנות להוציא אותן מהמכשיר אל האור, ולהתגאות בבני המשפחה, בנופים שצילמתם, בחיות המחמד או בכל תמונה אחרת שאתם אוהבים לראות פעם אחר פעם. ואם אתם לא יודעים איך להתחיל, אין שום בעיה. לוח שנה מעוצב של אלבומי מיועד לעזור לכל אחד לצאת עם תוצאה הכי מדויקת שיש. כי למה להסתכל על תמונות גנריות בכל חודש, אם אתם יכולים להצמיד את התמונות שהכי רלוונטיות אליכם? 

איך זה עובד? הכי פשוט שיש. נכנסים לאתר של אלבומי, בוחרים באפשרות לוח שנה מעוצב של אלבומי ובסוג האלבום שאתם רוצים – שולחני או לוח שנה לקיר. כדי שהאלבום שלכם ייצא הכי מעוצב שיש, בוחרים בסוג העיצוב המתאים לכם מבין המבחר הרחב שבהמשך. עיצוב פשוט או נקי, עיצוב שמתאים לאלבום עם תמונות ילדים, עיצוב קלאסי עם עיטורי זהב, עיצוב פרחוני וכדומה. כל לוח שנה כזה מגיע עם סגנון ייחודי שמתאים לו, כך שלכם יישאר רק לשבץ את התמונות הרלוונטיות.

איך בוחרים תמונות לאלבום?

אז נכון, זה לא פשוט להחליט איזו תמונה תייצג איזה חודש. להבדיל מאלבום תמונות שעמוס בעשרות ואולי אפילו מאות אפשרויות, לוח שנה מחייב אתכם להצטמצם. מצד שני, העובדה הזו גם עוזרת להתרכז ולבחור בתמונות שיש להן באמת ערך מוסף מבחינתכם. 

עם לוח שנה מעוצב של אלבומי תוכלו להצמיד לכל חודש אירוע מרגש שקשור אליו. החל מיום ההולדת של מי שנולד בו, דרך אירוע מרגש כמו חתונה ועד לזיכרון משמח כמו חופשה שהתקיימה באותו המועד והייתם שמחים לחזור אליה. עכשיו, הזיכרון הזה יהיה מולכם מדי יום, וילווה אתכם לאורך כל החודש. בנוסף, מדובר גם במתנה נפלאה לאדם אחר!

לוח שנה בסטייל
בואו להיזכר באירועים המשמחים עם התמונה המתאימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top