איך מכינים אלבום תמונות בקלות ובמהירות

דווקא בעידן המאופיין יותר מכל בצילום דיגיטלי, רבים מאיתנו חוזרים אל אלבומי הנייר. איך לעצב אלבום תמונות בלי לבזבז זמן יקר, ולקבל תוצאות מקצועיות לכל דבר?

הם מלאים בערך סנטימנטלי, מהווים מתנה מושלמת ומאפשרים לאגד זכרונות משמעותיים בלי לחשוש ממחיקה. דווקא עכשיו, כשכולנו מסתובבים עם אלפי תמונות בנייד, האלבומים של פעם זוכים לעדנה מחודשת והאמת שאפשר להבין בקלות מדוע. ריבוי המידע גורם לנו לאבד את ה"פנינים" היקרות ביותר, וכשמדובר בזכרונות אין חשוב יותר מאשר לשמור אותם במקום קל לגישה.

הבעיה היא שהדפסת תמונות מהנייד עשויה להישמע כמו מטלה מסובכת, ורובנו לא באמת יודעים איך לעצב אלבום תמונות באופן עצמאי. בייחוד אם מדובר במתנה שאנחנו רוצים שתלווה אותנו לאורך זמן. למרבה המזל, כיום זו כבר ממש לא בעיה. גם אם מעולם לא התיימרתם להיות גרפיקאים או לעצב אלבומים לבד, תוכלו לקבל תוצאה מושלמת תוך זמן קצרצר. 

אלבום דיגיטלי – המתנה המושלמת שמתאימה לכולם

אז איך לעצב אלבום תמונות שישאיר רושם?

עם אלבומי כמובן! אלבומי הוא אתר שמעניק פתרון מושלם למי שרוצה לדעת איך לעצב אלבום תמונות, וגם לעשות זאת לגמרי לבד. רוצים אלבום שיתעד טיולים משפחתיים, חתונות, ימי נישואים, ציוני זמן חשובים של הילדים ואפילו עבודות שורשים? עם אלבומי תוכלו להגיע לתוצאה מושלמת בקלות. גלשו אל האתר של אלבומי מהמחשב או אפילו מהסמארטפון, ועקבו אחר ההנחיות.

אלבומי יאפשר לכם להעלות את התמונות שאתם הכי אוהבים, לסדר אותן בסדר המועדף עליכם ולקבל תוצאה מושלמת שכיף לשתף עם אחרים. אבל מה לגבי העיצוב? שאלה מעולה. אלבומי מאפשר לכם לעצב בעצמכם או להשתמש באחד מהעיצובים המרשימים שהכינו עבורכם באתר. כל עיצוב מותאם במיוחד לאירוע שאותו תרצו לציין, כך שתמצאו עיצובים לחתונות, לטיולים, לספר בישולים, ללידה, מתנה לסוף שנה ולכל מאורע שמצדיק אלבום משלו. 

בזכות משלוח מהיר, אלבומי יכול להוות מתנה מושלמת לאחרים (או לעצמכם!) אפילו אם גיליתם ברגע האחרון שאתם לא מצליחים למצוא מתנה מושקעת – עכשיו כבר אין לכם אף סיבה לדאוג. נכנסים, מעצבים ושולחים, בקלות ובהנאה.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top