יצירת ספר תמונות בהתאמה אישית, מדריך

ישנם המון אתרים אשר שמציעים לנו להכין ולעצב בעצמנו ספר תמונות אך לא תמיד אנחנו יודעים איך לעשות זאת כמו שצריך, ולא כולנו יודעים בדיוק מאיפה להתחיל. אנחנו פה כדי לעשות סדר בדברים. מדריך: איך מעצבים ספר תמונות, יוצא לדרך

כיום ישנם אתרי אינטרנט אשר מציעים לנו פלטפורמות שונות וקלות מאוד לתפעול, כל מה שצריך לעשות זה להירשם לאתר ולהתחיל לעצב, העניין הוא שהדבר הקשה ביצירת ספר תמונות הוא לא הפרטים הטכניים אלא העיצוב עצמו. כדי לדעת לעצב ספר תמונות צריך או ללמוד עיצוב גרפי או ללמוד דבר או שניים על עצמנו ובנוסף כמה עקרונות עיצובים.

עיצוב הוא תחום מופשט וקשה לשים עליו את האצבע אך ישנם קווים מנחים בכל משימת עיצוב כלשהי וגם בספר תמונות. הדברים שצריכים להתחשב בהם הם האנשים שנמצאים באלבום והאווירה שתוכן האלבום יוצר.
ישנם כמה סוגים של ספר תמונות:
ספר תמונות חתונה: מכיל בתוכו תמונות מחתונה ואולי מהתהליך של לפני, מייצג אושר וזוגיות ויכול להיות להיות בגוונים לבנים בהירים ועיטורים שמתארים את האירוע ואת האנשים אשר נמצאים באלבום.
מורשת: ספר תמונות אשר מכיל בתוכו אנשים מהעבר אשר חשובים לליבנו. אמור לייצג את התקופה שבא האנשים חיים לכן נשתדל לעצב את האלבום על פי רוח התקופה. אלבומים אלו יכולים להיות מגוונים מאוד כיוון שיכולים לייצג תקופות שונות. ננסה גם להתחשב באופיו של הבנאדם המצולם באלבום ונשלב את זה גם בעיצוב.
משפחה: אלבום משפחתי הוא אלבום שאמור להתעצב על פי המשפחה בלבד, יכול להיות בהשראת העיצוב של הבית שהם חיים בו ואת מה שהמשפחה מאמינה בו.

לפני כל עיצוב של ספר תמונות כדאי לעבור על התמונות שהולכות להיות תוכנו ולהתבונן בהם, להיכנס לאווירה שהאלבום הולך להעביר למתבוננים בו. לאחר שנעשה את זה ספר התמונות יהיה יותר קל לעיצוב ובלי שנרגיש נדע מה עדיף ומה לא גם אם זו לא החלטה מושכלת אלא רק אינטואיציה.

אתר אינטרנט מומלץ לעיצוב ספר תמונות עם מגוון עיצובים ואפשרויות יש גם פה, ואפשר תמיד לחפש באינטרנט וימצאו לכם המון תוצאות רלוונטיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top